środa, 28 czerwca 2017

Post powitalny...nasz Design Team

Witam bardzo serdecznie i dzisiaj nieco   odświętnie !


....a to za sprawą powołania nowego DT, który od 01 lipca 2017 r. rozpoczyna swoją pracę.
Tworzą go niezwykle kreatywne projektantki, ktore z pasją oddają się nie tylko scrapbookingowi, ale również innym fascynującym technikom, aby pielęgnować swoją i naszą wrażliwość.

Poznajcie  zatem:

Marbellę

Mam na imię Monika, w necie Marbella.
Już jako dziecko byłam zafascynowana papierem i tkaninami.




Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory.
Ważna dla mnie jest dbałość o detale, precyzja wykonania i to, by efekt końcowy mnie w pełni zadowolił i usatysfakcjonował.
Tworzę głównie kartki, boxy i albumy.
Wszystkie kwiaty, jakie występują w moich pracach wykonuję sama.

Moje prace możecie zobaczyć na blogu


*

KasięN

Mam na imię Kasia, nick to xgalaktyka.
W blogowym świecie jestem już weteranką - emerytką, niedługo będę obchodzić 10 - lecie.
Kocham rękodzieło wszelakiej maści, najbardziej pasjonuje mnie jednak haft i scrapbooking.



Uwielbiam łączyć te dwie techniki.
Cały czas dążę do doskonałości, w każdą pracę wkładam odrobinę swojego serca.

Moje prace zobaczycie na blogu

Tam gdzie spadają Anioły...

oraz na profilu fb

Katarzyna Nowak

*

Sylwię


Hej, nazywam się Sylwia, ale większość woła na mnie Mysza.
Rękodziełem interesuje się już od dłuższego czasu, zaczęło się od starej wypalarki do drewna.



Później była chwila na haft xxx, decoupage i biżuterie z koralików. 
Scrapbookingiem zajmuje się nieco od ponad roku.
Zaczęło się od tego, że razem z mężem chcieliśmy mieć 
niepowtarzalne zaproszenia ślubne. 
W poszukiwaniu ideału zgłębiałam tajniki scrapbookingu
i tak pozostało do dziś. 
W związku z tym, że jestem osobą ciekawską 
staram się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę.
Na co dzień pracuje w przedszkolu jako nauczyciel, z ręką na sercu mogę powiedzieć że żaden dzień nie jest nudny.
Poznaję coraz to ciekawsze słowa np.leleń (czyt.jeleń), a dzieci są 
bardzo inspirujące 

Moje prace możecie zobaczyć na profilu fb

                          Mysza Hand Made

                          oraz na kanale YT 

                                                                    Sylwia Byrska


*
 Lenę



Mam na imię Lena, w necie Lena J.K. oraz Jenouvelle.
Scrapbookingiem zainteresowałam się dwa lata temu.
Do tamtego czasu haftowałam xxx, przemalowywałam wszystko, co znalazło się w zasięgu moich oczu, tworząc swoje otoczenie w stylu shabby chic.



Jestem zafascynowana foamiranem oraz ślubną papeterią.
Zaczynam również mediować... notesy, albumy...

Największe wyzwanie jednak to papeteria ślubna, intensywnie się do tego przygotowuję :-)


Moje prace można zobaczyć na blogu


U Jenouvelle

oraz na fb

Lena.J.Kruczynska

Mam zaszczyt koordynować Scrapsonic Blog.


Już dzisiaj zapraszam Was na I wyzwanie, którego szczegóły zostaną ogłoszone 10 lipca a nasze DT zainspiruje Was swoimi pracami.

Lena J.K.

4 komentarze:

  1. Witam :) Zapowiada się bardzo ciekawie , z niecierpliwością czekam na wszystkie Wasze inspiracje . Jestem zauroczona hafcikami Kasi :) Pozdrawiam . Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu....pieknie dziekuję za miłe słowa!
      Ściskam:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny skład ! Myślę że to pół roku będzie bardzo inspirujące :)
    Już nie mogę się doczekać aby zobaczyć pierwsze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że będę mogła współpracować z tak utalentowanymi koleżankami :) Serdecznie zapraszam na pierwsze inspiracje:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń