niedziela, 23 lipca 2017

Inspiracja - Owocowe lato :)



Witajcie Kochani :)
Dziś po raz pierwszy mam ogromną przyjemność inspirować,
 na blogu sklepu Scrapsonic.
Mamy pełnię lata a to oznacza mnóstwo zieleni, słońca oraz przepysznych owoców. 
Postanowiłam przygotować dla Was kartkę, która jak zwykle łączy u mnie dwie miłości
- haft i scrapbooking :)
 W pracy wykorzystałam piękny dwustronny papier Craft&You Design "Bird song" 
oraz 'My weeding", które oczywiście znajdziecie w sklepie Scrapsonic :)
Na kartce nie mogło oczywiście zabraknąć letnich, słonecznych kwiatów.
Do wykonania kaczeńców użyłam  białego foamiranu, oraz pręcików,  
które także można znaleźć w szerokim asortymencie sklepu.
Serdecznie polecam również gotowe scrapki w dużej gamie kolorystycznej 
zwłaszcza osobom, które jeszcze nie posiadają własnego BS  :)
Przypominam, że nadal można się zgłaszać do naszego wyzwania
Serdecznie Was zapraszamy do wzięcia udziału :)

 Mam nadzieję, że moja pierwsza letnia inspiracja przypadła Wam  do gustu.
Życzę udanych,  słonecznych i oczywiście owocowych wakacji :)
Kasia 

 W pracy wykorzystałam:

8 komentarzy:

  1. Piękna inspiracja Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja jaka cudna karteczka Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna inspiracja Kasiu, pyszniutka, słodziutka, cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przśliczna kartka aż by się chciało powąchać te kwiatki i zjeśc cudowną truskaweczkę - cudna po prostu i bardzo letnia - kolory bajeczne - przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodycz sama w sobie Kasiu ;*Perfekcja w każdym calu !!! CUDNA letnia inspiracja , uwielbiam truskawki ...karteczka mniam mniam �� Pozdrawiam słonecznie <3 A

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, podziwiam talent 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna inspiracja! Mnie urzekła ta truskawka wkomponowana w kartkę!

    OdpowiedzUsuń