środa, 5 lipca 2017

Inspiracja Tara Malamute

Witam serdecznie!

Dzisiaj rozpoczynam pracę naszeg nowego DT.
Pokusiłam się o wykonanie pracy z wykorzystaniem papierów, które uwielbiam.
Prace w smę(u)tnych pozornie kolorach potrafią być bardzo energetyczne.

Wykonałam notes dla przecudownej trenerki personalnej, charyzmatycznej Tary.






Tą pracą rozpoczynam serię, którą nazwałam " Tara Malamute".
Wykorzystam do prac papiery w nostalgicznych barwach, którym dam moc i energię.
Dzisiaj wykorzystałam  papiery z holenderskiego bloku
" Mix&Match
Trendy Blue Lifestyle
CRAFT sensations

Pozdrawiam
Lena

2 komentarze:

  1. Romantyczna i tajemnicza...czarny i szarości będę mi się teraz kojarzyły z romantyzmem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) dziękuję :-) prawda, że nic nas nie ogranicza w barwach....? >3

    OdpowiedzUsuń