sobota, 15 lipca 2017

Inspiracja Wakacje

Inspiracja WAKACJE!!!


Hejka kochani, z tej strony Mysza.

Dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą inspiracją.
Długo zastanawiałam się, w jaki ciekawy sposób można zamknąć wspomnienia z wakacji.
Nie wiem jak wam, ale mi wakacje kojarzą się z podróżami.....
Najczęściej wybieram się nad morze, choć sama plackiem leżeć nie lubię ;)

Myśląc o wakacjach powstała taka oto walizka, 
w której śmiało zamkniecie wakacyjne wspomnienia..... 












Do pracy wykorzystałam:



Przypominam wam również, że w dalszym ciągu na naszym blogu 
trwa wyzwanie Lato w Pastelach .

Śmiało zgłaszajcie swoje prace, nie bójcie się zaryzykować. 

Do zobaczenia ! :) 

2 komentarze:

  1. Przepiekna inspiracja �� i kwiaty ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca...bardzo pomysłowa karteczka !
    Nie wiedziałam, że temat walizki może być taki wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń