poniedziałek, 31 lipca 2017

Wyniki lipcowego wyzwania " Lato w pelni" :-)

Witam Wszystkich!

Nasze pierwsze wyzwanie z nami. 
Dziękujemy Karolinie za przesłAnie swojej  ślicznej, letniej pracy.
Praca Karoliny jest jedyną pracą zatem nie podlega głosowaniu. 
Jest zwycięska a przede wszystkim piękna - w temacie, eteryczna
bajecznie kolorowa.
Karolino - gratulujemy!!!!!!!!

Bon w wysokości 30 zł do odebrania w sklepie Scrapsonic,
życzymy owocnych zakupów.
Karolina jest również naszą gościnną projektantką w miesiącu sierpniu.
Zapraszamy!

Karolina odbiera również banerek Zwycięzcy :-)



A TAK PREZENTUJE SIĘ ZWYCIĘSKA PRACA :-)



4 komentarze:

  1. Przepiękna rameczka , latem ozdobiona :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zgłosiłam moja pracę na wyzwanie, pod postem wyzwaniowym, myślałam, ze tam zglaszamy prace... Niemniej gratuluję wygranej😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.proszę moją pracę zgłosiłam tutaj w komentarzu bo zabka nie byla juz aktywna....
      https://scrapsonic.blogspot.com/2017/07/lato-w-pastelach-wyzwanie-01.html

      Usuń