niedziela, 6 sierpnia 2017

Gościnnie :-) " Wakacyjne wspomnienia"

Witam Wszystkich !

Dzisiaj moja inspiracja....ale ustąpiłam miejsca naszej gościnnej projektantce
Karolinie
Zwyciężczyni pierwszego wyzwania :-)

Karolina prowadzi stronę na fb

Pastelowe to i owo


Karolina napisała:

"Jest mi niezmiernie miło, że mogę zaprezentować  Wam swoją pracę.
Już za jakiś czas wakacje dobiegną końca…choć jeszcze prawie cały miesiąc, 
wiemy dobrze jak ten czas leci.
Z tego powodu właśnie postanowiłam pokazać Wam inspirację

„Wakacyjne wspomnienia’

… czyli pudełeczko wykonane techniką decoupage.  
Zmieszczą się w nim drobne wakacyjne pamiątki, które będą przypominać 
w jesienne wieczory o samych szczęśliwych chwilach.

Dlaczego decoupage ?
Jest to technika która od dłuższego czasu skrada moje serce, wykonuję większe i mniejsze prace."

a oto wakacyjne pudełeczko ....







Karolina, dziękujemy!

...a ja dzisiaj zapraszam Was już na kolejne wyzwanie 10 sierpnia.
Mam nadzieję, że zainteresujecie się tematem, naszymi inspracjami
i zgłosicie swoje prace !

Pozdrawiam niedzielnie :-)

Lena






2 komentarze:

  1. Łał !!! Prześliczne :) Właśnie w takim pudełeczku powinny znaleźć się wakacyjne piękne wspomnienia :))) CUDO <3 Pozdrawiam wakacyjnie . Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspirujące pudełeczko...dla mnie decupage to czarna magia, więc tym większy podziw:)
    Pozdrawiam gościnną projektantkę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń